MIŁOŚĆ JEST KLUCZEM DO WSZYSTKICH DRZWI.

czwartek, 22 grudnia 2011

MEDYTACJA RÓWNOWAŻĄCA

Odmów modlitwę inicjacji następnie: 

Przywołaj Twój uzdrawiający zespół Arktuarian
Poproś ich o?.
Proszę, o oczyszczenie moich pól energetycznych z wszystkich
niedoskonałych energii,
form myślowych i przekonań, które nie pochodzą od Boga i
Miłości.
Proszę oczyśćcie mnie z form myślowych o niskich wibracjach i z
niszczących energii o niskich wibracjach.
Proszę oczyśćcie mnie z wszystkich szkodliwych obcych
uwarunkowań oraz implantów pozaziemskich. 

Proszę oczyśćcie mnie z wszystkich zakłócających i szkodliwych

istnień astralnych i elementali.

Proszę oczyśćcie moją pamięć komórkową z całej traumatycznej
energii, smutku i lęku, strachu.
Proszę uzdrówcie, zharmonizujcie i zrównoważcie moje czakry
tak, by wszystkie funkcjonowały w doskonałym rytmie.
Koncentruj się po kolei na czakrach od 1 do 12 po kolei..
Proszę pomóżcie mi otworzyć moje serce na całkowitą i
bezwarunkową miłość oraz na jedność wszystkiego, co jest.
Proszę pomóżcie mi zharmonizować moje życie z Boską Wolą
Możesz dodać ewentualnie jakieś osobiste prośby jeszcze).
Dziękuję. 

Źródło: Elen Kanicka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz