MIŁOŚĆ JEST KLUCZEM DO WSZYSTKICH DRZWI.

środa, 21 grudnia 2011

Modlitwa


„Jestem cudem tego świata, jestem światłem i miłością. 
Miłość promieniuje ze mnie.Roztapia wszelkie blokady. Jestem miłością. 
Każda napotkana osoba widzi we mnie tę miłość. Kocham świat, kocham każdą istotę. 
Moje serce jest ogromne, promieniuje energią miłości, która obejmuje cały wszechświat. 
Jestem światłem i miłością. Bóg jest ze mną. Bóg jest we mnie.   
Jestem jednym z Bogiem. 
Jestem która (y) jestem. Jestem światłem miłości. 
Miłość przenika każdą komórkę mego ciała. 
Tworzę moje życie pełne szczęścia i miłości. 
Wszyscy, których spotykam również są cząstkami Boga. 
Bóg mieszka w nich, również są światłem i miłością. Tworzymy jedność.

Niech te słowa staną się Twoją codziennością. Powtarzaj je codziennie, a ujrzysz cuda.”




 „Jestem gotowa na mądrość.
Jestem gotowa na miłość.
Moja świadomość i kreatywność stale się poszerza.
Jestem zdrowa i wolna od blokujących mnie programów i energii.
Jestem wolna od religii i systemów wierzeń
   i biorę odpowiedzialność za swoje życie.
Motywy moich działań są zestrojone z najwyższym istnieniem.
Jestem przyjazna i współczująca.
Daję i otrzymuję miłość.
Żyję życiem miłości."

 

"STAŃ SIĘ MIŁOŚCIĄ, A ZOBACZYSZ, CO STANIE SIĘ Z TWOIM ŻYCIEM, ZDROWIEM." 


Dziękuje za:
- pierwszy śnieg w tym roku
- za pyszne owoce
- za bloga
- za miłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz